Alertas de viaje y alteraciones
Latest alerts and rebooking policies
Last updated on Wednesday 26 November 2025, 14:30 (Amsterdam time).
Due to infrastructure issues because of Hurricane Melissa in Montego Bay, Jamaica, from Saturday 25 October 2025 to Saturday 31 January 2026, some of our flights to, from or via Montego Bay, Jamaica (MBJ) are disrupted. We are doing our very best to help you on your way again.
Rebooking and requesting a refund
If you have booked a flight to, from or via Montego Bay, Jamaica from Saturday 25 October 2025 to Saturday 31 January 2026, you can see below what rebook and refund options we can offer you. These options are only valid if you have a ticket originally issued on or before Monday 10 November 2025.
Does your original flight depart from Saturday 25 October 2025 to Saturday 31 January 2026 to, from or via Montego Bay, Jamaica, then your new departure date should be on or before Saturday 7 February 2026. You can rebook your flight at the latest on Saturday 7 February 2026. Please see below options and rules:
1. Rebook to a different travel date
If your flight was cancelled by us or if you cancelled the flight yourself, you can rebook to a different travel date. Please note that:
- You can only change your travel dates for free if the same travel class is available as mentioned on your original ticket.
- Your new departure date should be before or on Saturday 7 February 2026.
2. Request a travel voucher
If you want to cancel your flight and request a travel voucher, please note that:
- You can request a travel voucher that will be valid for one year from the date of issue.
- You can use this voucher for all KLM, Air France, Delta, and Virgin Atlantic flights that are offered on the Air France KLM website.
- You can also use the travel voucher to buy extra options like upgrades, specific seats and baggage on KLM and Air France flights.
Request a travel voucher
3. Request a refund
If any of your flights were cancelled or if your flight was delayed for at least 3 hours for flights in Europe or at least 5 hours for intercontinental flights, you can request a full refund of the ticket and extra options.
Opciones de autoservicio
Si su vuelo se ve afectado por una alteración, le informaremos por correo electrónico o mensaje de texto y realizaremos una nueva reserva automáticamente si es necesario. ¿Desea modificar los datos de su viaje o solicitar un reembolso? Consulte nuestras opciones de autoservicio.
Cambiar su vuelo
Modifique fácilmente la fecha de su viaje, las horas de salida o el destino en caso de alteración.
Cancelar su vuelo
¿Desea cancelar su viaje debido a cambios inesperados? Obtenga más información sobre sus opciones.
Consulte los detalles de su viaje
Consulte o modifique rápidamente la información más reciente de su viaje accediendo a Mi viaje.
Solicitar una compensación
¿Ha sufrido alguna cancelación, retraso o cambio en su reserva? Podría tener derecho a una indemnización.
Solicitar un reembolso
¿Ya no quiere tomar su vuelo? Compruebe si le devuelven el importe del viaje no utilizado.
Informar sobre equipaje retrasado
¿No encuentra su maleta al llegar? Comuníquelo siempre online en las 48 horas siguientes a su llegada.
Apoyo y derechos
Alteraciones en Schiphol
¿Ha sufrido alguna alteración al viajar por Schiphol? Esto es lo que puede esperar y lo que puede hacer.
Alteraciones en otros aeropuertos
¿Ha sufrido alguna alteración al viajar por un aeropuerto distinto al de Schiphol? Esto es lo que puede hacer.
Lea sus derechos
En caso de cancelaciones, retrasos, descenso de clase y denegación de embarque, estos son sus derechos.
¿Necesita nuestra ayuda?
Si tiene problemas con nuestras herramientas de autoservicio, no dude en ponerse en contacto con nosotros.